Sveikatinamės

Ajurvedos gydytojas pataria, kaip harmonizuoti gyvenimą

Nuotrauka: © pixabay

Lietuvoje viešėjęs ajurvedos gydytojas Sohanas Veer Singhas per paskaitą išskyrė svarbiausius dalykus, kurie padeda tinkamai susidėlioti dienotvartę ir įvesti gyvenime aiškesnę tvarką. Kaip sako ajurvedos meistrai,  kur tvarka – ten klestėjimas ir sveikata.

 

1. Laikykitės paros ritmo. Jeigu yra galimybė, stenkitės gyventi gamtos ritmu, kuris mums yra tinkamiausias.  Eikite miegoti iki 22 val. ir stenkitės prabusti kuo anksčiau. Kodėl? Dėl dvasinių ir fizinių priežasčių. Nuo vakaro iki pusiaunakčio dominuoja negatyvi energija, kuri vienaip ar kitaip veikia mus ir mūsų tarpusavio santykius. Šiuo metu itin aktyviai valosi ir kepenys. Todėl visa organizmo energija turi būti skirta būtent šiam darbui. Jeigu tuo metu valgysite, dirbsite protinį ar fizinį darbą, visa energija bus skirta šiems procesams ir kepenys tinkamai neišsivalys. Ryto energija – šviesi ir galinga, todėl anksčiau pabudę visą dieną būsite kur kas žvalesni.

2. Pažadinkite save švelniai. Tik suskambus žadintuvui jokiu būdu nešokite iš lovos – organizmas patirs didelį stresą. Užsistatykite žadintuvą bent 10 min. anksčiau. Jį išgirdę skambant, atsimerkite, padėkokite už išaušusią dieną, pažadinkite kūną švelniais glostomaisiais judesiais: pamasažuokite rankas, veidą, galvą, pilvą. Linkėdami sveikatos glostykite kūną švelniai, kaip rytais žadinate savo mažylį. Su dėmesiu ir geros emocijos pliūpsniu kiekvienai ląstelei. Po lengvų apsitrynimų atsargiai ir būtinai tik pasivertę ant šono atsisėskite, apsitrinkite kojas ir pėdas. Vėl atsigulę tingiai kaip katinai pasirąžykite ir sukalbėkite padėkos mantrą  Dievui ir partneriui. Dėkokite jam už viską: kad šalia, kad drauge einate per gyvenimą, kartokite, kol jis gerasis jūsų angelas. Tai – puikių santykių ir gerovės šeimoje mantra, kuri reguliariai kartojama tampa įpročiu ir daro stebuklus.

Patiko straipsnis? Pasidalinkite: