Kuo sveikesnė bendrąją mūsų sveikatą lemianti žarnyno mikrobiota, tuo geriau virškinamas maistas ir įsisavinamos visos naudingosios jo medžiagos. Mūsų žarnyne – daugybė įvairių rūšių bakterijų, iš kurių dažniausiai minimos Lactobacillus ir Bifidobacterium. Bifidum bakterijų, saugančių ir stiprinančių žarnyno sveikatą, daugiausia yra storajame žarnyne.

Būsena, kai protas atsipalaiduoja ir patiria ramybę, ir yra meditacija. Ji niekam negali pakenkti, – įsitikinęs vieno didžiausių pasaulyje Ošo meditacijų centro Indijoje vadovas, meditacijų meistras Anilas Chandwani. Tačiau ar išmoksite medituoti, priklauso tik nuo jūsų pačių.

Apie maisto derinimą girdėjome įvairiausių nuomonių. Šios teorijos šalininkai tikina, kad į skrandį vienu metu turėtų patekti tik vienas koncentruotas produktas (arba mėsa, kiaušiniai, pienas, arba ankštinės daržovės, bulvės, duona ir pan.). Mat baltymingiems produktams virškinti reikia rūgščios skrandžio sulčių terpės, o krakmolingiems – šarminės. Kritikai atkerta, kad tai tėra tuščios kalbos, nes virškinimo sistemos išskiriami fermentai vienu metu sėkmingai perdirba ir baltymus, ir krakmolą. ...

Limfa atlieka bene svarbiausią vaidmenį organizmo valyme. Toksinai ajurvedoje vadinami ama. Per didelis jų kiekis sukelia įvairiausius fizinius ir psichinius negalavimus.

Žingsniuojantieji dvasiniu keliu žino, kad dažnai jis būna itin vingiuotas ir klaidus, tad tam, kuris tik pradėjo savo kelią, neretai kyla įvairių abejonių. Todėl visada rekomenduojama ieškoti mokytojo, kuris ir pamokytų, ir palaikytų, ir nukreiptų tinkama linkme. Tačiau ar žinote, kad mokinys mokytoją visada susiranda pagal savo dvasinį lygį? Taigi kaipgi to mokytojo ieškoti?..