Trinkanti sveikata, negatyvios emocijos, išsiderinę jausmai, nesėkmės santykiuose, sunkumai realizuojant savo pašaukimą... Panašios problemos šiais laikais kamuoja kone kiekvieną. Jas spręsti bandome ieškodami išorinių priežasčių. Tačiau iš tiesų atsakymai glūdi ne kur kitur, o mūsų viduje.

Jei daug laiko praleidžiate dirbdami kompiuteriu, neabejotinai kenčia kaklas, stuburas, trumpėja krūtinės ląstos raumenys ir pan. Dėl to daug biurų darbuotojų skundžiasi, jog jaučiasi tarsi surakinti, kenčia kaklo, nugaros, galvos skausmus. Šią problemą puikiai gali padėti spręsti reguliariai atliekamos jogos asanos. Šiuo atveju ypač rekomenduotina „Žuvies“ asana (Matsyasana).

Pasak garsaus vedų žinovo Olego Torsunovo, kelnėms tenka nemaža dalis kaltės dėl to, kad moterys jaučiasi pavargusios, praradusios gyvenimo džiaugsmą.

Joga ir ajurveda

Vienas geriausių vaistų nuo streso - sąmoningas gebėjimas atsipalaiduoti. Šiuo atvejų puikiai pravers jogos praktikos: meditacija, joga Nidra, kvėpavimo pratimai, taip pat asanos. Šįkart norime pristatyti keturias, kurios ypač tiks po sunkios darbo dienos.

Mitybos scenarijų yra įvairių, žmonės ir jų poreikiai skirtingi, todėl sveikiausias gyvenimas laukia tų, kurie atras mitybą, labiausiai tinkamą prigimčiai. Ajurvedoje tai vadinama mityba pagal došas vatą, pitą, kaphą.