Partnerių turinys

15 būdų panaudoti granolą

Partnerio turinys.   Nuotrauka: © Pauluns

Granola su pienu ar jogurtu – idealūs pusryčiai, pavakariai ir užkandis. Ji tinka ir daugybei kitų patiekalų paskaninti taip papildant dienos racioną maistingomis medžiagomis, nes kokybiška, be cukraus granola – ne tik labai gardi, bet ir naudinga dėl ląstelienos, vitaminų, mineralų, gerųjų angliavandenių. Taigi energijos nestokosite!

Jeigu dribsnių negaminate patys (tai tikrai reikia laiko!), o perkate, būtinai pasidomėkite jos sudėtimi. Nors dabar granolos rūšių – devynios galybės, naudingiausia organizmui – kokybiška, be sintetinių medžiagų ir kvapų, atitinkanti sveikos mitybos reikalavimus. Tokią rekomenduoja žinomi mitybos specialistai, kaip antai kvalifikuotas Švedijos dietologas, daugelio knygų apie mitybą ir sveiką gyvenimo būdą autorius Fredrikas Paulúnsas, ir kuriai dešimtuką rašo skonio gurmanai.

Su kuo tinka?

1. Su natūraliu arba graikišku jogurtu, kefyru, rūgpieniu, pasukomis, augaliniu ar karvės pienu pusryčiams ir vakarienei.

2. Su šviežiais vaisiais, tirštaisiais kokteiliais vietoje užkandžio.

3. Su įvairių rūšių sūriais, figų ar apelsinų džemu, kai užklumpa svečiai.

4. Javainių batonėliams gaminti – sveikas užkandis vaikams į mokyklą ar stovyklą.

5. Ledams, panakotai, šerbetams, grietinėlei ir košėms gardinti – dėl skonio įvairovės patartina įberti žiupsnelį druskos.

6. Orkaitėje keptiems vaisiams ar daržovėms apibarstyti – galite įmaišyti ir norimų prieskonių, pavyzdžiui, garam masalos ar aitriųjų paprikų dribsnių.

7. Lietiniams, virtinukams, pyragėliams su varške, panyru sojomis ar mėsa – šaukštą kitą įmaišykite į įdarą.

8. Šviežių vaisių ir daržovių salotoms, ypač su sūriais gardinti – bus justi malonus traškumas.

9. Trintoms sriuboms, apkepams papuošti – su riešutais ir viena kita ryškia uoga patiekalas bus išvaizdesnis. 10. Žuvų ir mėsos kepsniams, maltinukams apvolioti vietoje miltų ir džiūvėsėlių – toks pasirinkimas kur kas sveikesnis, ypač jei kepsite orkaitėje, be riebalų.

11. Duonai, keksiukams, blynams ir kitiems kepiniams gardinti – bus kitokios tekstūros, išraiškingesnio skonio.

12. Vietoje duonos trupinių naudoti orkaitėje keptiems obuoliams ar kitokiems vaisiams su varške įdaryti. 13. Greitiems sveikiems ledams paruošti – apvoliokite nuluptą bananą granola ir užšaldykite.

14. Berti ant riešutų sviestu aptepto duonos skrebučio.

15. Avokado, moliūgų, saldžiųjų bulvių skiltelėms apvolioti ir kepti.

 

Renkamės Paulunso granolą

SU MĖLYNĖMIS IR ISPANINIŲ ŠALAVIJŲ SĖKLOMIS

Skrudinti traškūs dribsniai, su ryškiu mėlynių, rabarbarų, kardamono ir cinamono skoniu.

 Be glitimo

Produktas paženklintas spec. tarptautiniu ženklu.

Net 51 % viso grūdo dribsnių. ° Be dirbtinių priedų, tik natūralios medžiagos. ° Nepridėta cukrų. ° Daug skaidulinių medžiagų. ° Pakuotėje net 8 porcijos.


Patiko straipsnis? Pasidalinkite: